Pages

31.1.13

sway

bugün melodisini en sevdiğim dans şarkılarından birini dinlerken, kısacık bir görüntü geldi gözlerimin önüne.

yuvarlak, açık kahverengi bir sahnenin üzerindeydim. pastel pembe bir elbisem vardı, eteği uçuşuyordu. saçlarım açıktı, uzundu ve dalgalıydı çünkü bu en sevdiğim saç modeliydi. çevremde seyirciler vardı. karanlıkta oldukları için yüzlerini göremiyordum ama çok kalabalık olduklarını fark edebiliyordum. bana bakıyorlardı ama beni heyecanlandıran onlar değildi. sway'di. melodisini en sevdiğim dans şarkılarından biri. çok güzel dans ediyordum. tek başımaydım ve herkes beni izliyordu. ben de kendimi izliyordum ve beğeniyordum. gözlerimi açtım. istediğimin bu olduğunu anladım.

her ne yapıyorsam, kendimi müziğe kaptırmam gerekiyor belli ki. gerisi kendiliğinden geliyor.

bu kadar basit. 

0 yıldız: