Pages

3.5.14

yaktın beni 'aynı yazardan 1200 sayfa' kategorisi !

şimdi. bütün gün kıyas yapma ve kıyaslanmada altta kalma üzerine düşündükten sonra, pinuccia'nın kitap okuma şenliğinin ilk yarısını tamamladığımızı haber vermesi cidden harika oldu ! :p her neyse. bu dönem içinde yaptıklarımı düşününce, ilk on'a giremeyecek olmamı affedebiliyorum. sunumlar, görüşmeler, süpervizyonlar, kongreler, e haliyle gezmeler derken böyle oldu. biraz daha az yoğun bir ay geçirecek olduğumu düşününce de, ikinci yarı için heyecanım artıyor. bakalım ilk bir buçuk ayda neler okumuşum...

  • tavsiyelerine güvendiğim birinin önerdiği bir kitap (10 puan): trevanian - katya'nın yazı - e yayınları - 232 sayfa
  • adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap (20 puan): alper canıgüz - cehennem çiçeği - april yayıncılık - 221 sayfa
  • sinemaya uyarlanmış ve ardından filmi izlenmiş bir kitap (20 puan): suzanne collins - ateşi yakalamak - pegasus yayınları - 408 sayfa
  • kütüphanemde en uzun süredir bekleyen o kitap (20 puan): j. m. coetzee - utanç - can yayınları - 258 sayfa

bir de aynı yazardan 1200 sayfa kategorisinden, henüz 470 sayfalık kitap okudum ama... puanlamaya dahil olmadığını henüz öğrendim. yine de iyi tarafından bakmak lazım, en azından haziran'daki sıralamada bu konuda çok zorluk çekmeyeceğim :) sonuç olarak, toplaması çok zor olmamakla birlikte, kimseye zahmet olmadan 70 puan kazandığımı da açıklayayım.

o 45 puan benim olacak ! aklıma koydum :)

not: kitaplar hakkındaki çok kişisel ve çok kısa notlarımı da merak ederseniz, goodreads profilime beklerim. ehe.


0 yıldız: