Pages

1.4.10

ayna

"...

kayboluyorum hala.. göremiyorum kendimi, aynaya baktığımda. gözlerimi kıssam da yetmiyor, tanıyamıyorum aynadakini. ayna bana uzak değil, ben uzağım kendime. bir siluet var bana benzeyen, ama ben değilim sanki. bulanık ve silik, masal gibi biraz.. izlediği filmlerdeki, okuduğu kitaplardaki karakterlere özenen bir kız. bir gülüp bir ağlayan son günlerde ve kolayca sinirlenen her şeye... mor ojeleri çıktı mı uçlarına yama yapan, hayalleri kırıldığında yerine koyacak hayal bulamayan...

sahi, fazla hayali olan var mı?
"

31 Mart 2009 (:

--

soruma cevap alamadım ki bi senedir (:

1 yıldız:

...Can_kIRIkLArIm... dedi ki...

Insan bi kendine olan güvenini, bide hayallarini hic yitirmemeli..
Kendini seve biliyorsan güvene bilirsinde..
Beni biliyorsun :)
Bu zaman´a kadar "neden bir sihirli deynegimin " hic olmayisina üzülmüstüm..!
Ah bu sapsal kafam :)
Sihirli degnek ben misim haberim yokmus..
Bir dokusla hala, dostlarimin acilarini alamiyorum ama,
Onlar agladiginda bende hala agliya biliyorum :)
Ben artik, mutlulukari´da Hüzünleri´de paylasa biliyorum :)

Seninle paylasmak istedigim onca hayalim varki :)simdi soruyorum sana..

Hep uzak oldugum icin mi , yoksa gec mi kaliyorum oyunlarina ?