Pages

17.9.09

kotoko?

aslında.. yok bi şey. hazır blogger açılmışken, bi gireyim dedim sadece. girince de canım çekti.
konuştuğum herkes depresif, ben de yer arıyormuşum meğerse?
bi de japonca öğreniyorum :p
-arigato!
-sayanora!
-ohio!
boku wa -bu ne demek bilmiyorum gerçi :p
betül daha çok biliyo ama, death note falan da izliyo hatta :)
ben de anca dramlar, romantik komediler.. hopeless romantic işte :p
hatta, günün şarkısı olarak nil'den yalnızlardanım'ı seçiyorum...


insan doğar, aşık olur, ölür..
bu kadar basit..
(:















şunun tatlılığına bakın... lan irie! ağlatma artık kızı, öx! hayret bişe..

2 yıldız:

fatoş' dedi ki...

ahaha :D
lan irie ağlatma artık kızı, öx
koptum beisa ya:D
o animeyi izlerken hep "ben de böleyim ya" derdim :D
neden bilmem kotokoyu kendimle özleştirmiştim :D

b~ dedi ki...

kızım, tabi sen daha fazla kotoko'sun da.. ben de kıyısından köşesinden yakalıorum işte :d ondan çemkirdim irie'ye :p

sen olsam döverdim de :d