Pages

4.12.10

`lavf`

gençler, -hep böyle bi hitapla yazıma başlamak istemişimdir-

bazı haftasonlarında, odamdan o kadar uzun süre çıkmıorum ve dolayısıyla insanlardan o kadar uzak kalıorum ki, pazartesi günü okula gidecek olma düşüncesi beni endişeden endişeye sürüklüyo.. ve bu yüzden, bazen, kabul etmekten nefret etsem de, annemin haklı olduunu düşünüorum.. belki onunla birlikte türk sanat müziği korosuna gitmek çok da kötü bi fikir deildir.. ama kanun çalmak isteyeceğimi hiç sanmadıımı da, onun da kabul etmesi gerekio artık !

o değil de, mızıkanın boyundan büyük işlere imza atan bi enstrüman olduğunu düşünmeye başladım ama cd'dekilere sinir oluorum :p çok güzel çalıolar, özellikle 16'lık notaları ama ben te'den sonra k çıkaramıorum ki.. biraz video izliyim en iyisi.. 'bending' yaparken çekilmiş mr görüntüsünden, nasıl yapılacağını anlamaya çalışmaktan daha iyi sonuç verebilir bence :p

bu yazı nereye gidiyor böyle, hiçbir fikrim yok aslında.. "J'i özledim mesela, konuşamadık ne zamandır.. kafamda bu ay bitmeden hazırlamam gereken 2 sunum.. ve ben hala lie to me mi izlesem, chuck mı diye düşünüorum..


p.s : cal lightman, bana da love desin, olmazsa darling de diyebilir ! :p

0 yıldız: