Pages

17.9.10

çok.

bugünlerde çok çalışıyorum, çok geziyorum, çok okuyorum, çok dizi izliyorum, çok uyuyorum, çok konuşuyorum, çok saçmalıyorum, çok mesajlaşıyorum, çok strese giriyorum, çok dinliyorum, çok oturuyorum, çok sinirleniyorum, çok üzülüyorum, çok yiyorum, çok yoruluyorum, çok özlüyorum, çok şaşırıyorum, çok seviniyorum, çok düşünüyorum, çok istiyorum, çok harcıyorum, çok üşüyorum, çok hapşırıyorum, çok müzik dinliyorum, çok dağıtıyorum, çok topluyorum, çok takıyorum, çok gülüyorum, çok alışveriş yapıyorum, çok bekliyorum, çok hayal kuruyorum, çok bağırıyorum, çok şarkı söylüyorum, çok heyecanlanıyorum, çok arıyorum, çok poz veriyorum.

ama az yazıyorum.

nolacak böyle?

4 yıldız:

мєltєм dedi ki...

benim dikkatimi bu kadar çok "çok" yazman değil de, bu kadar fiili aynı anda kullanman çekti. bu günlerde çok garipsin beyza:D

b~ dedi ki...

"bugünlerde çok fiil kullanıorum"u da ekliyim bari :p :D

fatoş' dedi ki...

ne çok çalışıon lem? daha dersler başlamadı bile :D

b~ dedi ki...

:D kongreye gidiorum kısım, yarın masada görevliyim, daha napim tatil tatil :D