Pages

14.3.10

`so different than before` (:

bugün açık perdelerim, masamı da topladım.
dün hiç konuşmadık ~sayılır~..
ama şarkı söyledi bana, ona aldığım gitarla, gözlerimin içine baka baka.
"accidentally in love".. (:
bi de "resmen aşığım"ı söylesin diye zorladık, çok alakasız insanlarla.
söylemedi, ben söyledim arkasından hoplaya zıplaya :p
sonra bi baktım, kolyem kopmuş.
kenarı da yanmamış telefonumun bi daha.
ben de bi şarkı açtım eskilerden, "love" diye ~ne klişe isimmiş bu da :p
mutlu oldum.

hem toffifee'm var hala, daha ne olsun! :)

7 yıldız:

xdisrememberancex dedi ki...

değişik mi olmuş ki bu? =)

b~ dedi ki...

bi gün öncesiyle kıyaslarsan, baya değişik aslında (:

xdisrememberancex dedi ki...

bunu kim yapmış olabilir peki? =)

b~ dedi ki...

umarım biri yapmamıştır.. çünkü bi gün öncesiyle tekrar kıyaslarsan, baya hüzünlü bi yazı bence (:

xdisrememberancex dedi ki...

evet, ama yine de kimin yapıp yapmadığı benim için muamma..

b~ dedi ki...

biri değil demek ki (:

xdisrememberancex dedi ki...

sanırım pek anladığımı söyleyemem.. =)